UTSTILLERLISTE AQUA TRØNDELAG F-539

Trøndelag fylkeskommune er tilrettelegger og koordinator for bedrifter og aktører innenfor marin sektor i Trøndelag som ønsker å delta på messene Aqua Nor og Nor-Fishing. Dette har vi gjort hvert år siden 2003 med stor suksess. Interessen for å stå sammen i et partnerskap i en region har økt for hvert år gjennom disse 17 årene og situasjonen er nå at vi har venteliste for å delta. Fylkeskommunen arrangerer i partnerskap med Oi! Trøndersk Mat & Drikke as også Trøndelagskvelden, -i år på Scandic Nidelven hotell onsdag 21.08.

Vi er i år glad for å ha følgende aktører med under paraplyen «Aqua Trøndelag» i hall F, stand F-539:

Stand F-540 Overhalla Betongbygg as

Stand F-541 AQS as

Stand F-542 Aqua Kompetanse as

Stand F-543 Teknor System as

Stand F-544 Åkerblå as

Stand F-545 Trøndelag Fylkeskommune

• Oi! Trøndersk Mat og Drikke as
  • Guri Kunna vgs
  • Blått Kompetansesenter as
  • Opplæringskontoret for fiskerifag i Nord-Trøndelag
  • Opplæringskontoret i Sør-Fosen