Invitasjon til veteranmarkering i Trondheim

Fra tidligere veteranmarkering i Nidaros domkirke. Foto Trøndelag fylkeskommune

Trøndelag fylkeskommune og Trondheim kommune ønsker sammen med fylkets øvrige kommuner, Luftkrigsskolen og Luftforsvarets Musikkorps å hedre veteraner som har tjenestegjort i utlandet.

Vi har derfor gleden av å invitere veteraner fra Trøndelag til en markering i Nidarosdomen.

Mandag 8.mai kl. 16.00
Dørene åpnes kl. 15.40

Etter seremonien i Nidarosdomen inviteres deltakerne til Erkebispegården for utdeling av kommune- og fylkesnål, og kaffe og kake.

Hele det historiske anlegget er åpent under arrangementet, og det går an å besøke både Museet og Rustkammeret.

Antrekk: sivilt, eventuelt med hodeplagg, skjerf og/eller avdelingsmerke fra internasjonal operasjon.

Påmelding:
Bruk dette påmeldingsskjema

For spørsmål, ta kontakt med Trondheim kommune, ordførerens kontor, tlf.: 482 09 978.
Påmeldingsfrist:  21. april.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen!